Mnoho firem se v začátcích potýká s nedostatečným přílivem zákazníků. Jenže jsou to právě oni, kteří generují zisk a pomáhají firmě růst. Jak tedy tento problém vyřešit s omezeným rozpočtem? Je to vůbec možné?
Vlastní webová stránka
Webové stránky jsou dnes již doslova nutností každé začínající i zavedené firmy. Prostřednictvím nich mohou firmy nabízet své produkty či jen seznamovat zákazníky a klienty s plány do budoucna. Web a jeho správa ovšem potřebuje i jedince či skupinu lidí, kteří ho budou plnohodnotně spravovat. Tvorba webových stránek wordpress je krok tím správným směrem. Pravidelně aktualizovaný a čtivý obsah vám může pomoci přilákat větší procento potencionálních zákazníků. Jen samotný web ale dnes už mnohdy nestačí, pojďme si blíže přiblížit SEO.
SEO optimalizace
Internetové vyhledávače pracují na principu jistého algoritmu, který je vstřícnější k webům, které svůj obsah pravidelně aktualizují a pracují s technikou klíčových slov. V případě, že váš web projde správnou optimalizací, je možné, že se odkaz na váš web bude objevovat hned za placenou reklamou.
Sociální sítě
Sociální sítě dnes hýbou světem, v tomto duchu bychom k nim měli přistupovat. Mnoho funkcí je sice dnes pro firmy již zpoplatněno, přesto nabízí sociální sítě poměrně snadný způsob propagace. Toho si je dobře vědoma i řada velkých firem, které pomalu ale jistě začaly svůj reklamní obsah směřovat právě na sociální sítě. Televize se stává předraženým médiem bez tíženého dosahu.
PPC reklama
Placený druh reklamy, který je však určen právě pro začínající firmy s omezeným finančním rozpočtem. PPC je zkratka anglického spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Inzerent tedy neplatí za samotné umístění reklamy na internet, ale až za jednotlivé prokliky na tížený odkaz. Sám si tak může regulovat, kolik je ochoten za reklamu zaplatit.